hoeveel mb neemt ubersocial/twitter af?

Als je revresht,als je iets tweet....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een tweet die je plaatst kost vaak enkele kilobytes, Het bericht alleen al is maar ongeveer 200 bytes, en dan volgen enkele headers met een paar kilobyte.

Valt nog best wel mee als je op een megabyte kijkt (voor bijv. een databundel).

Toegevoegd na 1 minuut:
het bekijken kost daarintegen wat meer. Maar het ligt eraan wat je ophaalt, als je wel usericons ophaalt, dan kan het flink oplopen, dan dat je dat niet doet. En ook het aantal is een factor.