Hoeveel verbruikt de app Wordfeud? Zie omschrijving

Ik heb een abbonement bij vodafone met 1 gb databundel per maand. Ik heb de app wordfeud gedownload en gespeeld voor 6 uur en nu zag ik staan bij mijn instellingen --> gebruik. Dat ik 8,1 gb heb verbruikt. Hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wordt een leuke rekening dan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe werkt die app überhaupt?
Ritsuka
12 jaar geleden
Waarschijnlijk blijft hij op de achtergrond draaien, om op te halen wanneer de tegenstander een zet doet. Maar 8 gb kan nooit in zo'n korte tijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8,1 gb in 6 uur is 22,5 mb per minuut. Dat is ook ongeveer het verbruik van 1 (gemiddelde) Youtube video. Dus het is niet onmogelijk.

Antwoorden (1)

Is dit niet t totaal wat je in et totaal tot nu toe met je telefoon hebt gebruikt.
Overigens, als je zo lang speelt, was je niet bijvoorbeeld thuis of ergens anders met wifi?
Dan verbruikt ie geen databundel