Wat voor systeem is robogeldgenerator.com ?

De website http://www.robogeldgenerator.com/ claimt dat je 210 euro per dag kunt gaan verdienen met niets doen. Toch ken ik ook dit soort projecten ie wel werken. Heeft iemand ervaring met robogeldgenerator?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Utrecht
12 jaar geleden
Ziet er erg onbetrouwbaar uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie prikt deze site dan even door. Ben wel benieuwd wat ze nou eigenlijk doen... AdSense om de tuin leiden?

Het beste antwoord

Waarom zou de maker van die site mensen willen trekken? Als het echt zou werken, had hij zijn "geld-robotjes" lekker voor zichzelf gehouden, toch? Waarom concurrentie creëren?

De enige geldrobotjes voor de maker vd site zijn de mensen die erin trappen.
Niet doen dus. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het ook.