Hoe verwijder ik mijn google-account zonder dat ik mijn youtube-account ook verwijder?

Ik heb, ongeveer een jaar geleden, een youtube-account aangemaakt. En hierbij kreeg ik automatisch een google-account. Je kan er volgens mij ook een maken zonder dat je een google-account erbij krijgt, maar ik wist toen niet hoe dat ging.
Maar eigenlijk gebruik ik nooit mijn google-account dus ik wil hem verwijderen. Maar als ik dat doe, verwijder ik misschien ook mijn youtube-account..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet meer. Want een youtube account is alleen geregegistreert als je een google acc hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, jammer, maar bedankt!