waarom raken mijn browser en email de verbinding met internet kwijt.?

Ik gebruik firefox en thunderbird als browser en email programma.
Het kan uren goed gaan en dan ineens zijn ze beiden het contact met internet kwijt. Terwijl in mijn torrent programma nog gewoon verkeer is.
Ik moet dan mijn computer opnieuw opstarten om de browser weer te starten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je hier wat aan: http://support.mozilla.com/nl/kb/Firefox%20kan%20geen%20websites%20laden%20maar%20andere%20programma%E2%80%99s%20wel

Antwoorden (1)

Je zegt dat je torrent programma het nog wel verbinding heeft. Misschien download je dan wel teveel. Je zou bijvoorbeeld bij je torrent prog. de instellingen van de maximale aantal verbindingen kunnen terug brengen naar 50 terwijl hij nu op 0 staat(0 = onbeperkt).