Hoe kan het dat ik wel draadloos internet verbinding maak,, maar soms ineens geen internettoegang meer heb?

Ik ben dan bijvoorbeeld gewoon aan het internetten, en ineens doet een website lang over het laden. En ja hoor, geen internettoegang meer.
Het ligt niet aan het internet zelf. We hebben meerdere laptops in dit huis en ik ben het enigste met dit probleem. Voor de rest heb ik niet veel verstand van proxy, dns en al die andere moeilijke termen, dus houd het simpel a.u.b. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij had ik het altijd al.

Antwoorden (2)

Heb hetzelfde probleem gehad en had te maken met het gekozen kanaal in de router waar ook andere routers in de buurt op stonden of op een kanaal er naast. Probeer eens in je router het kanaal te wijzigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben dit pas gehad en het bleek dat onze modem stuk was. Heel vaak gaf ie dan gewoon aan dat ie verbinding had terwijl dat niet zo was. We hebben een nieuwe modem gekregen van Ziggo en nu is het probleem verholpen.

Toegevoegd na 40 seconden:
O ja, op de een of andere manier kunnen ze dat van een afstand zien of er wat met je modem aan de hand is, dus ik zou gewoon even je provider bellen.