Hoe werkt twitter?

ik heb een account aangemaakt op twitter, maar ik als ik een bericht intik en op enter druk zie ik het bericht nergens????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik ben benieuwd waar je dat bericht ingetikt hebt dan.

Je hebt een account aangemaakt, dat doe je via de website twitter.com.
Als je ingelogd bent op internet, op dat account, dan zie je zo'n box onder What are you doing? Waar je je tekst in kunt typen.
Wat je daar intypt, verschijnt direct daaronder op de pagina onder Home.
Mensen die jouw volgen, kunnen het bericht op verschillende manieren zien, o.a. door in te loggen op hun "profiel" op twitter, daar zien ze je bericht dan ook.

Daarnaast heb je verschillende applicaties zowel op de computer als op de mobiele telefoon, waarmee je ook berichtjes kunt typen en versturen. Hoe dat met de mobi gaat weet ik niet. Zelf gebruikte ik altijd Twitterfox. Dan krijg je zo'n soort MSN-achtig schermpje waar je je bericht in kunt tikken en dan verschijnt dan op alle bovengenoemde plekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen moet mij eerst volgen vooraleer ze mijn bericht zien? het is dus niet zo dat als ik gewoon een bericht intik iedereen dit kan zien? (dus alle leden van twitter) dus twitter is eigenlijk een beetje hetzelfde principe als Windows Live Messenger en Facebook? Alleen je vrienden kunnen berichten van jou zien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dat kan op:
http://twitter.com/public_timeline maar vaak worden daar per minuut zoveel berichten op gepost dat het nog goed zoeken is naar je eigen berichtje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
u hebt me veel dingen vertelt over twitter die ik nog niet wist
bedankt

Andere antwoorden (1)

24 minuten oud en niemand antwoordt... Dan doe ik het toch maar...

Het is een site waar je kunt twitteren, zeg maar een soort van sms-dienst... ±140 karakters kun je per keer zenden en alle mensen die jou volgen krijgen dat direct te zien, op internet of op hun telefoon...
Dus tijdens een operatie kan de chirurg de mensen die op de hoogte willen blijven twitteren zodanig dat ze meteen alles weten van ontwikkelingen tijdens de operatie...

En dat is modern, een hype en leuk...