weet iemand iets om filmpjes van 10 GB te uploaden en verzenden via een email? weet iemand hoe ik dit GRATIS kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (6)

Zulke bestanden kan je alleen gratis met FTP verzenden. Even een FTP server downloaden instellen en een account aanmaken voor een vriend en die dan de gegevens doorsturen, je hebt dan een directe verbinding.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan ook een torrent(prive) van je bestand maken, hoe dat moet staat hier:

http://torrentfreak.com/how-to-create-a-torrent/

Toegevoegd na 5 uur:
Voor een FTP progje:

http://filezilla-project.org/
Jij kiest de server en je maat de client.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dropbox is iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope, gratis 2GB, meer wordt betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, hooguit een paar GB meer als je anderen ook dropbox aansmeert, maar op 10 GB ga je niet gratis komen.
Vaak kan je router ook een ftp aanzetten als je er een externe USB schijf aanhangt. Dan hoeft je computer niet de hele tijd aan te staan, want het gaat ws wel even duren:

Veel internet verbindingen zijn 1 Mbit/s upload, en dat geeft 100000 s per 10 GByte. Dat komt overeen met 27 uur continu. Nu haal je deze theoretische snelheid vaak niet continu, dus ben je ws 1,5 dag bezig met het versturen (uploaden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een hosting-abonnement hebt of iemand kent die dat heeft (een eigenaar van een website), dan upload je de bestanden met FTP naar een bepaalde plek en vervolgens stuur je de ontvanger een mailtje met de juiste link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen hosting-abo nodig om een FTP server te draaien. Heb hier thuis ook wel eens FTP-server opgezet op mijn pc om wat bestanden over te sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook. Maar voor wie toch al een hosting-abo heeft, is al in dat gereedschap voorzien. En de servers daar zijn permanent beschikbaar voor gebruik.
Ik dacht aan Skydrive daar kun je uploaden tot 20 GB, maar nu lees ik net daf het met een limit van 25 MB per bestand is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
persoonlijk zou ik een file van 10 gb in 5en of 6en delen met winrar http://rarlab.com/download.htm
en het vervolgens versturen met http://www.wetransfer.com

snel en betrouwbaar aangezien die site het versleuteld verstuurd en is daardoor niet voor derden te vinden met zoekmachines, er automatisch een zip file van maakt, de file na een bepaalde tijd zelf wist en de gene aan wie je hem stuur persoonlijk in zijn emailbox krijgt. + een groot voordeel... je upload en download zo snel als jouw verbinding aan kan, gratis!

bij binnenkomst van de 5 of 6 files, plak je ze weer aan elkaar, uitpakken en voila!

(kheb nog gekeken naar een service die 10 gb versturing ondersteund, maar niet gevonden. de meeste gaan tot max 2 gb)

succes!