ga met je muis naar je naam, klik op thema. Je kunt dan kiezen voor retro of classic. Dat uiterlijk komt het meest overeen met de oude. Echter helemaal teruggaan naar het oude design gaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet denk ik!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet mogelijk.
Hyves heeft haar hele site in een nieuw jasje gestoken. Je kunt niet kiezen voor een oude weergave.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met je muis naar je naam (rechtsboven) en kies voor "Thema". Kies bovenin voor het them "Classic" en klik op Toepassen.

Nu ziet het er weer vertrouwd uit!
bamibal
12 jaar geleden
Niet.

Er is geen optie om dat te veranderen.

Je zult het moeten doen met wat Hyves je geeft.