hoe kunnen debeerders van hyves inloggen in een gehackte hyvers account ?

ik had een keer dat iemand me hyves had in gepikt diegene had het wachtwoord veranderd en het mailadres zo dat ik geen nieuw wachtwoord kon aan vragen de beheerders van hyvers hadden toen daar op ingelogt en een andere mailadres der op zet zo dat ik der weer in kon kunnen ze het wachtwoord zien dan zo dat ze der alltijd in kunnen ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ja daar hebben ze recht op maar ze mogen er niet gewoon maar opgaan.

grtz devin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zij kunnen zonder de website te gebruiken gegevens in de database aanpassen en zodoende je account aan je teruggeven. Of ze je wachtwoord kunnen zien weet ik niet, vaak is het versleuteld opgeslagen. Als dat zo is maken ze gewoon een nieuwe voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site heeft een database met alle informatie. Zo ook wachtwoorden. Die zijn weliswaar gecodeerd, maar zij hebben ook de code om een nieuw wachtwoord aan te maken. Door direct in de database te werken kunnen ze makkelijk een nieuw wachtwoord of email adres in het account zetten.