weet iemand een spel zoals second life maar dan online?

het spel second life als je dat wilt spelen moet je het downloaden maar kan ik dan nergens een gratis versie of gelijkaardig spel online vinde?

Toegevoegd na 23 uur:
Wat ik dus eigenlijk zoek is een spel dat je zonder downloaden gratis online kan spelen. En ik zoek geen spel met een echt doel gewoon om te chatten met andere spelers en een paar activiteiten te kunnen doen, maar zeker niet dat je moet vechten bv. !!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Antwoorden (4)

Second life IS gratis, je hoeft alleen voor de speciale dingen te betalen, een spel wat er het meest op lijkt is denk ik toch habbo.... :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Second Life wilt spelen, dan kost dat je in principe niks. Het downloaden van de client (het programma dat je gebruikt om het spel te spelen) kost ook niks - tenzij je aan je internetprovider moet betalen voor de hoeveelheid data die je downloadt.

De meeste MMO (online multiplayer spellen) games hebben een dergelijke client. Er zijn wel spellen die het niet hebben, zoals Runescape, maar je levert per definitie iets in qua beeldkwaliteit.

Op de link die in de bron hieronder vermeld is, vind je een lijst van veel gratis MMORPG's. Mogelijk vind je hier iets tussen van je gading. Ik zou je echter aanraden om gewoon de client van Second Life te downloaden en het spel te spelen zonder er geld aan te besteden - als het niet leuk genoeg is zonder de betaalde extra's, dan kun je altijd nog naar iets anders op zoek gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij mag je dit neer neerzetten op goeie vraag volgens de richtlijnen. Ik denk dat hij verwijderd kan gaan worden ;S

Maar nu ik toch aan het typen ben ik weet eigenlijk geen spel. Ja misschien habbo. Maar dat is pa echt leuk als je er voor wilt betalen. anders kan je alleen dingen doen met pixels en dat vind ik persoonlijk niet zo leuk.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hahaha, grapjeh. Ik dacht dat je wat gratis wou downloaden, maar ik las het verkeerd. Niks gezegd ;s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sunnieday is een leuke versie van habbo.
HIerbij krijg je gratis credits.