k wil een nieuwe email bij hotmail, kan je dn ook doen dt als mensen nog mailtjes naar je oude email sturen dt die worden doorgestuurd naar je nieuwe?

dus als mensen naar mijn oude email adres een mail sturen dan deze automatisch doorgestuurd wordt naar mijn nieuwe email adres.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan zeker.

Dit kun je doen door in te loggen op http://www.hotmail.com/ met je oude email adres.

Klik dan rechtsboven op je naam, zodat er een menu uitklapt, en klik dan op opties.

Klik nu links op het kopje E-mail, zodat je alle instellingen van je email te zien krijgt.

Klik nu op 'Email doorsturen', onder het kopje 'Account beheren'.

Klik in dit scherm op 'E-mail doorsturen naar een ander e-mailaccount', en vul daaronder het email adres in waar je het heen wilt sturen.

Klik nu op opslaan en klaar is kees. :)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb er even 2 afbeeldingen bij gedaan. Let op dat de zwarte streep in de afbeeldingen onderscheidt maakt tussen 2 schermen. (Aangezien ik maximaal 2 afbeeldingen kan uploaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat gaat niet. Je moet gewoon naar al je contacten je nieuwe mailadres doorsturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, een min, iemand die wel weet hoe je dat met een gratis account kan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker. :)