Kan ik dit vertrouwen?

Deze link:

http://nl.gosupermodel.com/tscinv/noLOla8at776zzyT

Kreeg ik van een vriendin van me. Ik wil dus graag een account aanmaken.

Ik hoop dat het veilig is, en ik gok ook van wel. Maar ik wil het toch zeker weten.. ;D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

't Lijkt me redelijk veilig.

Het bedrijf Watagame ApS, de eigenaar van de site, is gevestigd in Kopenhagen. In geval van problemen bestaat de kans dat je ze voor een Deense rechtbank moet slepen. Maar ze hebben voor zover ik kan nagaan geen rechtzaken of onderzoeken lopen; crimineel lijkt het me dus niet. Hun kredietwaardigheid kan ik helaas niet controleren; eventueel risico op faillissement blijft bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ken genoeg mensen die dit spelen, het is volkomen veilig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelfs getest voor je helemaal veilig!