waar kan ik gratis live tv kijken??

ik zoek een programma waar ik gratis live tv kan kijken op internet.

Toegevoegd na 7 minuten:
en weet iemand of sopcast veilig is??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

je zult altijd voor tv moeten betalen en internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet waar.
Je kan met een DVB-T antenne gratis NED 1,2 en3 ontvangen plus de lokale zenders. Zo'n ding kost ongeveer 20 euro. De digitenne van KPN is ook bruikbaar.
Zoeken op Marktplaats is een optie.
Wat ook (gebrekkig) werkt is http://wwitv.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sopcast is volkomen veilig als je naar betrouwbare links gaat. En je pc voor de zekerheid beveiligd is tegen mogelijke hackers.