automatisch aanvullen emailadres in hotmail door explorer, hoe verwijder ik die?

in hotmail.com, bij het invoeren van je emailadres en je typt de eerste letter komen automatisch alle emailadressen naar voren die beginnen met die letter, aangezien hier ook adressen tussen zitten die ik niet meer gebruik zou ik deze ook niet meer weergegeven willen zien. ik heb al cookies verwijderd maar dat werkt niet. Het gaat dus niet om de adressen die door hotmail aangedragen worden maar door explorer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je op de aanmeldpagina? Voor het inloggen? Of bij het verzenden van een e-mail en het invullen van de geadresseerde. In het laatste geval helpt de suggestie van hieronder niet, heb ik net uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Althans, dat geld voor het tweede antwoord. Het eerst heb ik niet uitgeprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ging uit van het aanmelden :-) als het gaat om een mail verzenden is het een kwestie van die mail adressen uit je contactenlijst verwijderen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit omdat vraagsteller zei " bij het invoeren van JE email adres" anders zou ik verwachten dat er stond " bij het invoeren van EEN email adres".

Antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat dit werkt...

Klik op de tekstbox waar het email adres in moet komen.
Druk op de ‘pijl naar beneden’ toets op je toetsenbord (zodat de laatste zoekopdracht oplicht)
Hou de Delete toets ingedrukt, tot dat alles weg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open internet explorer. Kies bovenin het kopje " extra " kies dan " internet opties" kies dan het tabblad "inhoud" kies dan bij automatisch aanvullen " instellingen" en daar heb je de optie " geschiedenis van automatisch aanvullen wissen" Klik daar op en het zou opgelost moeten zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onderbouw de - dan ook gezien dit antwoord gewoon correct is.