Zijn de ooit verwijderde videos op youtube echt weg of bestaan ze ergens nog?

Nu youtube en warner bros een overeenkomst hebben komen veel muziek videos terug.Maar moeten internet gebruikers alles weer terug plaatsen of werden de ooit verwijderde youtube videos toch nog ergens bewaard?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (4)

Wat denk je... Tuurlijk zijn er die nog... Wat raar dat je denkt dat die weg zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
LOL! Ja, klopt als een bus. +1
Ik denk dat je je afvraagt of mensen video terug moeten zetten ?
ik vermoed van wel.
You tube heeft ze denk ik wel gewist van hun servers
maar door deze overeenkomst is er blijkbaar wel weer de mogelijkheid de video terug te plaatsen.
Ik weet niet wat de overeenkomst inhoud maar
blijkbaar was het voor die tijd zo dat video,s die geuplaod worden niet door de screening kwamen
of door warner werden gespot en gemeld
nu is dat dus blijkbaar niet het geval
dus er mag weer materiaal geupload worden
capthavoc
14 jaar geleden
Youtube is van Google, en Google spaart echt alle informatie die ze maar tegenkomen. Dus ze zullen het vast wel ergens hebben opgeslagen. Maar waarschijnlijk moet je wel het filmpje opnieuw uploaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze zullen het sowieso bewaard hebben, aangezien de links ernaartoe ook nog steeds op verschillende locaties te zien zijn, maar waarschijnlijk zetten ze het niet zelf terug. ik denk dat je ze er dan zelf over moet aanspreken en moet kijken wat ze doen.