Hoe zal ik mijn website maken / welk template zal ik gebruiken?

Hallo,

Ik heb sinds 9 december 2010 een website met 2 domeinnamen. Die host ik bij Webs.com. Maar ik zou nu een website op professioneler niveau willen maken. Ik heb al even zitten kijken hoe ik dit moet doen, daarbij kwam ik uit bij html omdat je daar alles in kan maken wat je zelf wil. Het lastige is: Ik ken geen html en ben niet van plan om het te leren. Via WYSIWYG (what you see is what you get) is ook best lastig, behalve als je een template gebruikt. Ik heb dus eigenlijk 2 vragen:

- Zal ik een website maken via HTML?
- Welke template zal ik in dat geval gebruiken?

Het template moet een sidebar hebben en een navigatie waar ong. 10 paginatitels in kunnen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Tim Nederveen

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeten te zeggen: Het moet allemaal gratis zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
Gratis hosting heb ik al wel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zou kiezen voor een Wordpress Website. Daar heb je meer dan 1500 gratis templates + honderden widgets waardoor je in een handomdraai applicaties kan toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is lastig om een mooie werkende website online te zetten zonder enige basis kennis van HTML. Zeker als je iets wilt aanpassen in een template. Ik zou ook CSS bij HTML aan bevelen. Dus probeer je eerst een beetje te verdiepen in html. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook flash leren, dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt eens kijken naar Wordpress, dat is eigenlijk een weblog maar je kunt er ook leuke websites mee maken en er zijn heel veel templates om het er leuk uit te laten zien (gratis) op internet te vinden.