Als ik internet explorer opstart, staat er: '' Internet Explorer werkt niet meer.'' Kan iemand mij helpen?

Er komt nadat het is afgesloten een berichtje van
''Internet explorer gesloten.
Preventie van gegevensuitvoering (DEP) heeft internet explorer gesloten om uw computer beter te beveiligen.''

Ik heb de stappen gevolgd om de problemen te verhelpen maar ze doen het niet.

Ik gebruik trouwens Google Chrome nu.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

installeer google chrome dit is ook een internet browser en persoonlijk vind ik die een stuk fijner dan internet explorer.
als je dat niet wil probeer internet explorer dan opnieuw te installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf gebruik ik opera:
http://www.opera.com/
ik heb vroeger ook het probleem gehad, wij zijn maar overgestapt of firefox toen maar die vond ik te langzaam dus heb ik voor opera gekozen,
snelste browser van dit moment :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het volgende eens.

Ga naar het configuratiescherm,
open 'systeem',
klik op tabblad 'geavanceerd',
in het vakje 'prestaties' klikken op de knop 'instellingen',
klik op tabblad 'Preventie van gegevensuitvoering (DEP)
Vink daar Dep voor alles programma's en service inschakelen , behalve voor de hieronder geselecteerde : aan.
Blader dan via station c: naar program files naar internet explorer, voeg dan explorer.exe toe en klik op toepassen.
Dit zou het probleem moeten oplossen.
Succes!