hoe vind ik mijn oude bestanden terug of hoe kan ik het bestand terugvinden met behulp van google ?

omdat mijn vista niet meer werkte, heb ik zonder het te verwijderen opnieuw vista eroverheen gekopieerd.
hierdoor ben ik nu helaas een site kwijtgeraakt die ik bij mijn favouriten had staan.

ondanks dat ik een klein gedeelte van de spaanse les nog wel in mijn bezit brengt google me niet meer naar de door mij zo gezochte site wanneer ik de zinnen intyp

wie kan mij helpen om deze site weer terug te vinden ?

dit is een gedeelte van de les

alvast vriendelijk bedankt

Cruzar / kruisen over, oversteken
El barco cruza el mar.
Het schip kruist over de zee.
El peatón cruza la calle.
De voetganger steekt de straat over.
Cubrir / bedekken
El camarero cubre la mesa con el mantel.
De ober bedekt de tafel met het tafelkleed.
Cuidar / opletten
El pasajero cuida la maleta.
De passagier let op zijn koffer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Bij "gebruikers/users" op de pc kijken of je ouder profiel daar nog aanwezig is, dan kan je er nog bij.