Wat is het mailadres van RTL Nederland?

Wat is het mailadres van RTL Nederland? Ik heb al zitten kijken, maar ik kom niet verder dan een publieksservice waar ik nooit reactie op mijn vraga krijg.

Het is een algemene vraag over het bedrijf, en niet over de programma's...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij goeievraag weten ze veel meer dan je denkt ;) Als het een algemene vraag is, gooi hem op GV zou ik zeggen.
Drepolli
12 jaar geleden
Bekijk jaarrekening!!!

Antwoorden (2)

Ik kan het ook niet vinden, wel een contact formulier dat je kan invullen als je vraag er niet bij staat. blijkbaar kun je alleen vragen stellen, zie link hieronder voor contactformulier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen pers mag direct via email RTL-medewerkers benaderen, zie adressen op http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/pressroom/contact/corporate/

Dus het contactformulier op publieksservice is dan de enige overbijvende optie...vreemd dat men er niet op reageerd.