Je hebt een nieuwe rage waarbij je twee woorden op google in moet typen en geen resultaat krijgen... Hoe heet dit ook al weer?

Een soort nieuw planking, een vriendin vertelde me erover

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het heet googlewacking en de bedoeling is om exact 1 resultaat te krijgen (0 is niet zo moeilijk, veel helemaal niet).

http://www.googlewhack.com/

Het staat compleet los van planking.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is trouwens al jaren oud, en er werden zelfs in sommige kranten wedstijdjes uitgeschreven, een Googlewhack van vandaag is snel kapot gemaakt omdat mensen het op sites en blogs gaan zetten en dan is het effect weg.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hmm zit wat te proberen en google is zo huge dat zelfs woorden als Floccinaucinihilipilification 221.000 x voorkomen, misschien is het dus wel een spel, nog even zoeken :P

Toegevoegd na 16 minuten:
w00t vind ik zomaar een googlewhack:

http://www.google.nl/search?rlz=1C1GGGE_nlNL448NL448&aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=maillotins#sclient=psy-ab&hl=nl&rlz=1C1GGGE_nlNL448NL448&source=hp&q=maillotins+DAEDALISt&pbx=1&oq=maillotins+DAEDALISt&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=9362l12648l3l15282l4l4l2l0l0l0l94l172l2l2l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=34ed70c9b161c491&biw=1599&bih=915
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou niet zo, gebruikte een ongebruikelijke woordenlijst, maar die heeft dus ook buitenlandse woorden, dat is niet de bedoeling volgens mij. http://www.wordcount.org/main.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nederlands is makkelijk, Engels niet te doen. +overgeirriteerd +ontginning
Kimath
12 jaar geleden
leuk gevonden, en het is inderdaad al aardig oud.