Is het gewoon veilig om op de engelse ebay spullen te kopen??

Ik heb 48 stripers(soort nagellakpotjes) gezien, voor omgerekend 7 euro. Mijn vriendin heeft op marktplaats voor 30 euro 30 potjes gekocht. Als het mag en als het veilig is, wil ik deze 48 potjes heel graag kopen, maar is het wel veilig?? (omdat het zo goedkoop is..)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Engels of niet heeft er niet veel mee te maken, het heeft met de verkopers te maken, als die een mooie rating hebben en al lang actief zijn zou je er van uit mogen gaan dat het goed zit. Even goed de reacties doorpluizen dus.

Overigens voor 7 euro is het ook wel de gok waard misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay is in het algemeen een betrouwbare dienst en je kan uit engeland makkelijk bestellen.ik bestel regelmatig spullen uit engeland zonder probleem..ik ben erg tevreden over ebay
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
betaal met Paypal, dan loop je nauwelijks risico.