Hoe kan ik BBC programma's terugkijken op mac? Hij zegt dat ik niet in UK ben (ben ik ook niet) hoe kan ik dat omzeilen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Door een proxy te gebruiken. Dat betekend dat je informatie via een andere computer doorgeeft (of krijgt). Als die computer in de UK staat dan zal de site denken dat jij van de UK bent.

Dit gaat wel traag vindt ik, zeker voor video's te bekijken. Ik zou ze gewoon downloaden via piratebay of een andere site naar voorkeur.

Voor een proxy, moet je gewoon even een proxy lijst zoeken via google. En dan met de instellingen van je browser het IP aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aantal zenders kun je ook hier bekijken: http://www.allekanalen.nl/buitenlandse-kanalen/groot-brittanni%C3%AB-112.html

En de BBCi-player (de Uitzending Gemist van de BBC) kun je ook gewoon zien - hier vind je een stappenplan om het via een proxy te laten lijken of je in de UK zit: http://jasper.jaklofsky.nl/media-sites/39-de-bbc-iplayer-ook-in-nederland-kijken.html