Hoe moet je 2 afbeeldingen naast elkaar plaatsen op 1 regel..? In een soort tabel :)

Wie heeft er een html code voor :)?

(Onderaan de website van www.nieuwsuitoss.nl en dan in het gele tabelletje wil ik 2 advertenties langs elkaar neerzetten.)

THANKS

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

In html kan je gewoon gebruiken.
Het lijkt me wel logischer om iets met css te doen, maar als je het graag met html wil doen zou dit moeten werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien kun je het met paint gebruiken het is gratis en je kan de plaatjes verkleinen en pizap.com kun je het versieren ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste is er geen sprake van een "geel tabelletje", in je broncode staat nl geen normale tabel. Bovendien geeft een HTML-scanner sowieso 4 stuks "unpaired tags" , waaronder en , dus die fouten zou je eerst moeten herstellen alvorens verder te gaan.

Ook de rechtse uitlijning dmv hoeveelheid " " tags verdient geen schoonheidsprijs.

Wel is je vraag op simpel op te lossen met een tabel, nl een tabel met 2 kolommen, waarbij je je advertenties in kolom 1 resp kolom 2 plaatst.

Even kort, zonder aanvullende tabelopties en opmaak:

advertentie 1 advertentie 2