Waar zoek jij op?

Stel je bent op zoek naar een schilderij of iets anders voor aan de meur voor op het kantoor. Je bent manager en wilt de zaak wat opfleuren. Je zoekt een bedrijf dat hierin gespecialiseerd is.

Welke zoekwoorden typ jij in op google?

(max 3 graag)

Toegevoegd na 29 seconden:
*aan de muur

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

muurdecoratie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

kunstuitleen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kunst muur bedrijf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wil je e.e.a. opfleuren? Waar moet het aan voldoen? Je eigen smaak of juist aangepast ivm met de bezoekers?
Schakel dan een interieur deskundige in die kunnen je wat voorbeelden geven wat het best bij het bedrijf past als dat nodig is. Het kost je dan wel iets meer maar deze kosten zijn vaak ook weer aftrekbaar van de belasting, als representatie kosten o.i.d. Dus zoek op Google bij interieurdeskundig of woonadvies
P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
muurschildering,poster,kunst

http://www.muurschildering.nl/
http://www.kleefenco.nl/interieurstickers.htm
http://www.internetwinkelstraat.nl/kunst.html

succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook mensen vragen of ze zelf kunst aan de muur hebben en of ze er wat van willen laten zien. Zo heb ik zelf voor mijn kantoor een schilderij laten maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt zoeken op binnenhuisarchitectuur, fotografie, wandbekleding, decoratie, kunst, beeldende kunst, verkoop kunst, design, inrichting.
Zelf maak ik ook vaak in opdracht of als vrij werk foto's voor opdrachtgevers. Gerelateerd aan het bedrijf of een impressie daarop. Misschien een tip!!