Als ik Battlefield Of heroes speel, en ik zit gewoon in een level, hapert hij steeds, dan niet, dan weer wel, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

je instellingen lager zetten, dan word het wel lelijker.

zorgen dat er geen onnodige dingen op de achtergrond open staan.

dat gehaper kan ook "lag" zijn, ik weet niet hoeveel mensen er bij jou thuis tegelijk gebruik maken van het internet, hoe dik jullie internet is, en of je al andere servers hebt geprobeerd.

btw, voeg me toe als vriend: mosibfu

Toegevoegd na 19 seconden:
ehh en dan bedoel ik, in bfh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet ik je toevoegen? ik ben pas nieuw met het spel...:$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de website: community -> speler zoeken.
en daar in dat veld mosibfu intikken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, en dan ben ik op je profiel, maar er staat nergens: vriend toevoegen ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem gevonden
Ja, kan idd aan je (trage) Pc liggen, of langzame verbinding..
Je spel-instellingen lager zetten, kan dan 'n oplossing zijn.
Maar het kan ook gwn lag zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan zoals de personen boven mij zeggen liggen aan een te trage pc. Dat zou opgelost kunnen worden door de instellingen lager te zetten.
Eventueel kan het ook komen doordat je op een draadloze verbinding zit, of doordat de internetverbinding uberhaupt te langzaam is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een isdn modem/verbinding is al snel genoeg voor dit spel..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In theorie misschien, maar in de praktijk zal het tegenvallen omdat je upload dan al helemaal niets is en je ping ook een stuk slechter zal uitvallen.