het internet doet het niet?

Ik heb een probleem met het internet. als ik op internet wil met mijn telefoon moet mijn laptop boven aan staan (terwijl ik daar minder goed signaal heb) anders kan ik niet op het internet als ik ze dan opnieuw opstart kan ik wel op het internet met mijn telefoon maar dan kan ik niet meer met mijn laptop op het internet! Ik snap het niet.

Toegevoegd na 1 dag:
en als ik de stekker erijthaal doet hij het nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het signaal van je draadloze internet hangt af van de plek waar je je draadloze model hebt staan. Verder kan het zo zijn dat je LP moeite heeft met identificeren, kan zo zijn dat de instelling van je draadloze verbinding van je LP niet helemaal goed staat. Dan heeft hij moeite met identificeren. Maar dan moet je onder eigenschappen kijken, dat stuk is wat ingewikkelder als je er geen verstand hebt kun je meer verkeerd zetten dan je goed zet. Welk besturingssysteem heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Haal de stekker van je modem er even uit, dit wil nog wel eens helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je haalt de sterker uit van je modem naar je computer
en steek hem dan weer der in wacht 20 tot 30 minuten en normaal zal je weer internet hebben