Waarom kan ik geen clips bekijken via youtube op mijn telefoon?

Via de computer kan het wel. Maar niet op de telefoon via de youtube app op mijn nokia en de mobiele website.

Toegevoegd na 56 seconden:
Officiële clips dus van artiesten....

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zijn de zelfde die wel op de computer werken en niet op de telefoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

video bestanden zijn gewoon hele grote bestanden
en als je verbinding te traag is laden ze niet zo snel
vooral de officieel clips zijn meestal in Hd opgenomen
dus erg zwaar probeer een een clipje met een lagere resolutie
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees de vraag voor je blaat... Ik zie de officiële clips NIET... Heeft niks met resolutie te maken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry dat ik zo uitviel. Maar ik wie dus helemaal geen clips? Heeft het met de rechten te maken?
capthavoc
12 jaar geleden
het gaat er denk ik even om of je uberhaupt een clip kunt bekijken zoek er eens eentje op die lag in resolutie en tijd is als je die wel kan zien is je app in elk geval in orde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in mijn app zie ik ze niet....
capthavoc
12 jaar geleden
kun je eens een proberen via de gewone browser ?
(als je die hebt)
anders misschien een update
je hen nokia heb je windows mobile 6 ?