Kun je updates van Windows Live Messenger ook verwijderen?

Dat wat je linksonder in beeld ziet wat anderen in hun msn naam getypt hebben, maar ook dat van jezelf?

Het hoeft van mij niet helemaal weg, maar dat je het op kunt schonen bedoel ik zodat je alleen maar weer ziet vanaf dat je het hebt verwijderd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Op het inlogscherm staat ook een knopje / linkje ''mij vergeten'' druk daarop en het onthouden emailadres verdwijnt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die Windows Life Messenger die meet zich zulke vrijheden, ik vertrouw het ook voor geen meter... Als je een bestand verstuurd over dat programma dan ngaat dat zo langzaam en hoe zich dat allemaal voltrekt en hoe dat gaat is allemaal zo onduidelijk... Ik zou er niet verbaasd van zijn als later blijkt dat alles, maar dan ook alles opgeslagen wordt om mogelijk-toekomstige terroristen boven water te krijgen... Net als bij het nieuwe paspoort, alles wordt opgeslagen, alles...

Privacy is er niet meer... Bel Misdaad Anoniem, is dat anoniem? forget it... Dat is niet zo... En ze zeggen dat het gaat veranderen, ik geloof er niks van... De tendensen zijn allemaal dat het privé van elk individu er totaal uit gaat..

Ik ben niet paranoia, heb niets te vrezen en ben geen terrorist, voldoe niet aan het profiel van Karst Tates, maar toch vind ik deze ontwikkelingen maar niets...

Waarom kun je dan de updates niet verwijderen van WLM?
Nou gewoon omdat er zaken in zitten die niet door de beugel kunnen en die obligatoir zijn voor het huidige spionagetijdperk...

Wie kan mijn mening met feiten weerleggen? wel met feiten graag en niet met loze keten en domme kritiek...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet zeker of je het kunt verwijderen, maar je kunt het wel uitschakelen.

Ga naar http://profile.live.com/whatsnewsettings/ en daar kun je kiezen wat mensen van jou kunnen zien en wat jij van mensen kunt zien, hetzelfde geldt ook voor events, gedeelde documenten etc.