Wat is de beste webwinkel?

Ik wil meer op internet winkelen, maar weet niet zo goed waar ik veilig en snel kan shoppen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (12)

tja, dat ligt eraan wat je wil kopen natuurlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bol.com is een goede, betrouwbare en snelle winkel. Zo kan ik er nog wel een hoop opnoemen. De grote/bekende namen zijn meestal ook wel betrouwbaar kan ik uit ervaring zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wil je kopen?

Marktplaats.nl
Freshcotton.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
neckerman, ibood, marktplaats, dixons, weekamp, gistron, 1to0, megagadgets, coolblue.

Dit zijn de goeie en betrouwbare online shops dat ik gebruik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik koop zelf alleen bij de iets grotere clubs die gevoelig zijn voor slechte marketing (merk namelijk dat het service-niveau daar ook voor e-klanten hoger ligt dan bij de kleintjes).

Dus Wehkamp, Bol, etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is antwoord is : www.marktplaats.nl

Ze hebben een award gewonnen voor beste webwinkel 2008
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Winkels met het Thuiswinkel logo zijn meestal goed en betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor weekendjes weg binnenland: Landal.nl
Voor cd's: bol.com
Voor PC supply's: Alternate
Boodschappen: Albert
Overige: Neckermann

Mijn persoonlijke lijstje al doe ik eigenlijk nooit boodschappen via internet. maar de rest klopt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Websites altijd bekijken of er contact gegevens zijn. Als je twijfelt moet je gewoon een mail sturen en wachten op reactie. google desnoods op de website en kijk tussen de hits of er iets verdachts tussen staat.

Bol.com
computerland.nl
pricewatch.tweakers.net
samenkomen.net (ook leuk, eigen risico :P)
ibood.com
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Marktplaats is geen webwinkel maar een site die vragers en aanbieders bij elkaar brengt.
Het enigste wat Marktplaats verkoopt is advertentieruimte voor deze doelgroepen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt het beste E-shoppen bij webwinkels die aangesloten zijn bij het Thuiswinkel Waarborg.
Deze winkels worden regelmatig gecontroleerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn zoveel leuke, veilige en snelle webshops. Kijk maar eens op www.flavourites.nl, daar staan heel veel webwinkels op. Ik kijk er zelf graag op.