Waarom kan de webpagina steeds niet weergegeven worden?

Ik heb het sinds gisteren vooral hier op GV wanneer ik wat geplaatst heb of naar Alle categorien ga, en vanochtend 1x op een ander forum. Zodra ik op vernieuwen klik dan opent hij wel gewoon. De rest van mijn internet doet het wel goed. Ik heb al tijdelijke internetbestanden verwijderd maar dat helpt ook niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze site doet bij mij sinds gisteren ook heel vreemd. Heb al een virus- en spamscan gedaan en rotzooi opgeruimd, maar nog steeds trage of nietladende pagina's. Zal dus niet aan je pc liggen, maar aan gv... gvd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gvd=goeie vraag domme.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
= goeie vraag desalnietemin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij geeft hij sinds gisteren vaak aan: Deze webpagina kan niet worden weergegeven en dan steeds nadat ik een antwoord of reactie heb ingetikt! En dus alles weer kwijt! Je zou idd GVd of zoiets zeggen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste vraag van vanmorgen heb ik de derde maal maar eerst in kladblok geplakt, dan hoefde ik hem in ieder geval geen vierde keer opnieuw te typen, maar toen deed ie het juist wel :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, bij mij doet ie dat al een tijdje zo.

Het beste antwoord

Als het heel druk is om een webserver kan het zo zijn dat een pagina niet geladen kan worden: Dan is de server zo druk bezig dat hij niet snel genoeg reageerd. Je browser neemt dan aan dat de pagina niet geladen kan worden. Hetzelfde geldt voor de DNS server (De computer op internet die goeievraag.nl vertaald naar een computer adres). Als die te druk wordt gaat het mis.

De spullen van Ilse MEdia lijken allemaal aan een serverpark te hangen. Als het dus druk wordt bij ilse, dan loopt een aantal sites vast
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan bijv. zijn:
-Drukte op de webservers / 't betreffende serverpark / bij de apparatuur van je provider, zoals de vorige antwoorden vertelde. Als er bijv. één website opeens heel populair is (bijv. omdat er een interessant artikel staat), kan ook de andere apparatuur/webservers in dezelfde serverruimte daar last van hebben.
-Je hebt op de achtergrond p2p-software draaien die teveel bandbreedte opslokt
-DDOS aanvallen, bijv. via gebotte PC's.
-Spamgolven die delen van internet tijdelijk platleggen.