Hoe laat ik een koper betalen via eBay?

Ik heb een een product aangeboden op eBay, nu heeft iemand mijn product gewonnen. Iemand uit Frankrijk. Nu stuurde hij mij laatst een factuur, zodat ik het totaalbedrag aan hem doorgeven kan. Alleen ik kan dat factuur niet invullen... Omdat ik het product op eBay.com geplaatst heb, maar in Nederland woon. Dat factuur 'denkt' nu dat ik verscheep uit Amerika en niet uit Nederland... Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 3 uur:
Het is geregeld bedankt voor jullie commentaren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Factuur? Zou het niet eens tijd worden voor een Paypal account? Heel handig als je vaker een transactie over het internet wil doen. https://www.paypal.com/nl/cgi-bin/webscr?cmd=_home&country_lang.x=true
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel een Paypal account. Volgens mij de koper dan niet. Als ik iets koop en de verzendkosten zijn nog niet duidelijk dan vraag ik dat na en bij de kosten van het item kun je dat zelf al invullen. Geen idee waarom het niet lukt bij deze koper...

Het beste antwoord

Gewoon een mailtje sturen met je IBAN rekeningnummer (op te vragen bij je bank, als je internetbankiert kan je het daar ook opvragen dacht ik) en hem zo het geld over laten maken. Daarnaast voortaan aangeven dat je alleen via Paypal zaken doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je met paypal betaald dan pakt die automatisch de juiste verz. Kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kun je met de betaalsite PAYPAL