Beste (en goedkoopste) webhosting in nl of be?

Zie vraag :) wat is de beste en toch een goedkope webhosting..? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

de beste is gebaseerd op iemands ervaringen. en weet niet of beste en goedkope altijd met elkaar samen gaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
zelf ben ik erg tevreden over skyberate

Toegevoegd na 9 minuten:
http://www.skyberate.nl/hosting/webhosting erg veel mogelijkheden en tot tegenstelling tot vele andere een zeer goede prijs kwaliteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of dit de beste/goedkoopste kan ik niet zeggen, maar ik host zelf bij MijnHostingPartner, waar je voor een lage prijs (in vergelijking tot andere hostings) toch erg veel kan krijgen.

http://www.mijnhostingpartner.nl/produkten/meerinformatie/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Versio is erg voordelig en biedt, ook in de starterspakketten, heel veel opties.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Webreus! Zeer goede ervaringen! Ik heb er verschillende sites die geweldig draaien.

Plusminus 17 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit al vele jaren met tevreden Heid bij hosting to go. Super kan alles aan ook joomla en super lage prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer bekend en betrouwbaar bedrijf met vele sites. Grote databases en hulpvolle klantenservice. Alleen doorsturen €10 (per jaar), doorsturen en eigen e-mail €20, eigen servers/databases €30, eigen servers/databases en websitebuilder €45.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij het €30-per-jaar pakket zit ook een eigen e-mail adres (bijv. ik@mijndomein.nl).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joomla, de beste