Waarom moet je nu de nieuwste msn hebben?

ik nog een oudere versie maar daar kan ik niet meer op
dus ik vraag me af waarom je der niet meer op kunt gaan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dat hoeft niet, hoor, zolang je maar kunt msn-nen.....Er staat nergens, dat je de nieuwste van wát dan ook 'moet' hebben...
Laat je vooral niet gek maken - het zijn maar materieële dingen, die op de lange duur geen echte 'waarde' hebben in een mensenleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zal wel spionage aan de nieuwste versie toegevoegd zijn... Is het je al opgevallen als je een bestand overstuurt het zeer traag gaat... Hoe zou dat komen?... Alle providers hebben al een opslag-plicht... En omdat niemand onder die spionage uit mag, wordt je verplicht om de laatste versie te nemen, klinkt dat niet erg voor de hand liggend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel waar, anders werkt msn niet meer. Je krijgt een melding in de trend van "je moet nu je msn bijwerken anders werkt hij niet meer"
Heb deze melding ook al gehad...

Heeft te maken met Microsoft: ze wil hun monopolie koste wat het kost behouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men maakt vaak updates van programma's juist om nieuwe beveiliging te verwerken. Microsoft en andere computergiganten krijgen dagelijks met nieuwe virussen te maken, er zijn genoeg die er een hobby van hebben gemaakt om virussen en andere narigheid te maken. En Microsoft is dagelijk bezig tegen-software te maken. Die moet je vervolgens downloaden als update.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doordat in de nieuwe MSN een update is verwerkt met betrekking tot de veiligheid is iedereen verplicht om gebruik te maken van deze nieuwe versie. De oude werkt hierdoor helaas niet meer.