Hoe kan ik een afbeelding(en)meesturen via mijn g-mailen/of via gecomprimeerd ?

Ik kom geen aanwijzingen tegen, op welke manier BIJLAGEN meegestuurd kunnen worden !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Er zou een knop 'Bestand toevoegen' moeten zijn... Is die er niet? Kan je een printscreen plaatsen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Bij plaatjes heb je een (hulp)programma nodig om ze vantevoren klein te maken. Plaatjes zijn verreweg meestal JPG-bestanden. Die zijn al gecompimeerd. Dus wat overblijft is: met een programma (zoals PaintShopPro7) de resolutie (X x Y) verkleinen en evt. de compressie opnieuw in te stellen op een lager niveau (uiteraard gaat de kwaliteit dan achteruit). Voor zover ik weet kan dat echter niet met Gmail zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder de regel waar je het onderwerp kunt invullen moet je op het paperclipje klikken.
Dan kun je kiezen wat je mee wilt sturen.
Het comprimeren van afbeeldingen heeft vaak geen zin, omdat er geen winst te behalen valt kwa bestandsgrootte.
AWM