Overzetten all-in pakket UPC, gedoe?

Ik zat net te kijken naar mijn 5 jaar oude UPC pakket, internet/bellen/tv. Volgens mij kan ik met de huidige pakketten veel besparen en meer krijgen. Heeft iemand ervaring of overstappen moeilijk of makkelijk gaat bij hen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Overstappen naar een 3in1 pakket was een enorm succes voor me ik had 15mbp/s internet nu 60mbp/s voor hetzelfde geld en ik heb gewoon hdtv erbij gekozen (erg mooi beeld) 1080i je hoeft echt alleen via internet het pakket samen te stellen en paar dagen later is alles binnen en installeren is ook niet echt moeilijk.
royaal is trouwens ook aan te raden echt veel meer zenders voor 4 euro.
en als je hdtv neemt krijg je een ander apparaat dan die bijna alle mensen al hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb het ook, let er op dat je moderne apparatuur krijgt want het is nogal tobben met de router van Upc. die moet je heel vaak resetten omdat die apparatuur in gebreke blijft, dat is wel jammer.

overzetten zal niet zo`n probleem zijn, als je je houd aan de voorwaarden van het opzeggen van je huidige aanbieder.

Toegevoegd na 1 minuut:
o,ja die harddisc recorder is echt een succes die je er bij krijgt, lekker handig ding. dat compenseert meteen al die slechte ervaringen voor mij met Upc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben van TV en telefoon van UPC overgestapt,sinds ik een PC heb(medio April) naar totaalpakket ,ging heel soepel en heb tot heden nog niet 1 keer storing gehad! Is in mijn geval dus prima gegaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
UPC is niet meer zoals een paar jaar geleden. Ik maar ook mijn ouders, schoonouders, zusje en vrienden van ons hebben zonder problemen pakketten overgenomen, aan laten sluiten of uit laten breiden. Gewoon doen dus.
HEt enige waar ze nog wel een beetje moeite mee hebben is verhuizen. Dat gaat nog wel eens verkeerd. Dat heb ik aan de lijfe ondervonden. Maar verder.. Helemaal top!!!