Hoe selecteert facebook de vrienden die links staan?

Als je naar je Facebook profiel gaat zie je links onder het kopje vrienden een paar van je vrienden staan, vaak zijn dit steeds dezelfde mensen die daar staan. Ik vroeg me af op wat dit geselecteerd is? Het zijn in ieder geval niet de mensen die zich het laatst hebben aangemeld want anders zouden deze steeds weer veranderen.

Voor de moderators: er is al eerder een gelijke vraag gesteld, maar die is fout beantwoord (namelijk dat het de mensen zijn die het laatst online waren). Deze vraag is tevens gesloten en de antwoorden zijn niet nuttig. Dit is om het zo te zeggen een nieuwe poging.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dit gaat random, het verschilt elke keer weer. Het kiest er gewoon een paar uit. Er valt hierop geen peil te trekken. het heeft ook niets te maken met het aantal keren dat je met deze personen contact hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan begrijp ik niet waarom het bij mij altijd precies dezelfde mensen zijn en bij een paar vrienden sta ik nu ook al een tijdje in hun lijst (en dat is nooit veranderd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel vrienden heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zon 600