Hoeveel is 1 mb internet?

Ik wil graag internet op m'n mobiel en wil weten wat je met 1 mb internet kan en met 10 mb. Hoeveel sites kun je daarmee laden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 Youtube video is gemiddeld 25 mb.

Antwoorden (3)

Volgens mij kun je met 1 MB maar een paar pagina's laden, want door alle plaatjes die alle sites tegenwoordig hebben loopt 1 pagina al gauw op tot een paar honderd KB. Als je maar af en toe iets wilt doen lijkt met 10 MB dus redelijk, maar heel uitgebreid en onbezorgd zul je er niet mee kunnen internetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan welke sites je bezoekt, online radio bijvoorbeeld ( ik gebruik zelf iedere dag online radio met mountainbiken ) is véél meer data verbruik dan "even wat op google opzoeken. 1 mB is anders dan 1 Mb, 1 mB is 1024 kB, 1 mBit = 128 kB. Het ligt er aan wat je ermee wilt, en dat verschilt zéér sterk per provider. Telfort bijvoorbeeld begint te zeuren na 2 GB bij onbeperkt internet, hetzelfde netwerk als KPN alsmede Hi, maar die beginnen bij 250 mB al te sms-en dat je data bundel bijna aan het overschrijden bent. (heb bij beide maatschappijen gewerkt namelijk).
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met mobiele sites is dat minder maar met de sites op je computer of sites zonder mobiele ondersteuning is dat wel ongeveer 1 site. in het buitenland mobiel internet s soms al 100 keer zo duur als in binnenland