Hoe heet de site waarin je kan zien of jouw naam ergens op internet word vermeld?

Er was vroeger op school een computermiddag waar in je werd gewezen op de gevaren van het gebruiken van namen op het internet en toen gebruikten ze die site als voorbeeld maar ik weet de naam niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NEEEEE
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
JA, GOOGLE JEZELF MAAR
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat mij niet om dat je jezelf kan vinden door te googlen maar ik wil gewoon die ene site weer terug vinden.

Antwoorden (4)

www.wieowie.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel een goeie site maar ik bedoelde een andere.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of je hebt hem goed afgeschermd?
misschien kan je hier ook iets mee...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.google.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je praat niet voor niks over jezelf googelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Ik snap die min dan ook niet, maar waarschijnlijk vonden ze google te makkelijk :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima antwoord! Sterker nog, als je op google zou zoeken naar ''mensen vinden op internet'' zou je gewoon die websites krijgen ipv een vraag hoeven te stellen op GV!
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die minnen zijn inderdaad onzin. Google is de beste manier.
www.pipl.com