Hoe kort je berichten in op een blog?

Op mijn blog worden berichten helemaal weergegeven, waardoor je heel lang naar beneden moet scrollen voor het vorige bericht. Hoe wijzig ik dit?

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb géén Wordpress, ik heb blogspot.com!

Toegevoegd na 3 uur:
Ah, ik heb het zelf al uitgevonden. Bedankt voor de hulp ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedenk dat er meer dan een soort blog is en je ook een zelfgemaakte kan hebben. De vraag is dus, welke blog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt dat je het gezegd hebt ;)

Antwoorden (2)

Voor Wordpress geldt - more tage gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtsboven je tekstvenster bevindt zich de knop waarop more staat, dit is de more-tag die in het vorige antwoord werd genoemd.