www.Suprasociety.nl Betrouwbaar?

Hee allemaal ik vraag me af ik wil mooie supra's Kopen, en ik ben op deze site uitgekomen, het ziet er verder ontzettend betrouwbaar uit, telefoonnummer adres emailadres enzo staat keurig bij contact. Maar het gekke vind ik, supra's zijn ontzettend populair en ik heb nog nooit iemand op internet over deze site gehoord, en hier staan wel de meest exclusive supra's terwijl sommigen op sommige site's wel rond de 180 euro kosten, kosten ze hier 89,90, zelfs sommigen die wel 400 euro normaal kosten zijn hier goedkoper, de levertijd van 14 dagen heb ik opzich geen probleem mee. kan iemand mij meer vertelle over deze site?

Groetjes !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja hoor. Ze zitten aan de Kustvaart 143 6846 LD Arnhem.
Als je niet geheel zeker bent kunt je altijd even navraag doen bij de kamer van koophandel.
Suprasociety is een onderdeel van Your Style by Gilene en is ingeschreven bij de kamer van koophandel te Arnhem onder het nummer 09220324.