Hoe maak je van een blog een echte site?

Ik volg een aantal beautyblogs, en die lijken allemaal totaal niet op blogs zoals je die ziet bij blogspot.com enzo. Ook eindigen hun IP-adressen niet op blogspot.com of blogger enz, maar gewoon op nl. Hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je niet geïnteresseerd bent in een site die eindigt in .nl kun je natuurlijk ook een gratis site maken. Een goed voorbeeld waar dat kan is Wix.com. Mocht je je website niet laten beginnen met www.wix.com/... kun je na het publiceren van de site een gratis domein aanvragen dat eindigt op .tk (ga naar: www.dot.tk )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf een echte site maken, als je dat met bijvoorbeeld Wordpress doet heb je een soort mengvorm van een blog en een site.

Toegevoegd na 39 seconden:
Moet je trouwens wel zelf voor hosting en een domeinnaam zorgen, oftwel kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja zeg, wat Wordpress zelf zegt: "We like to say that WordPress is both free and priceless at the same time"!
Als je een nl-naam aanvraagt via www.webreus.nl en het goedkoopste hostingpakket kiest ben je per jaar ongeveer 17 euro kwijt.

Hier vind je na aanmelding een zgn installatron menu met allerlei programma's die webreus gratis op je server installeert.

Kies hier voor wordpress en 2 min later kun je aan de slag!

Niet anoniem op een blogsite, maar onder je eigen nl-naam!!

Ik kan webreus trouwens zeer aanbevelen. De goedkoopste plek om je website onder te brengen, geen extra kosten, zeer vlot, zeer goed bereikbaar!