Heb momenteel een alles in 1 pakket bij ziggo ben hier echter niet tevreden over, woon in een ''ziggo verzorgingsgebied'' is er een andere optie?

een andere maatschappij zoals kpn, tele2 ect kunnen mij dus helaas geen televisie leveren. Maar wil echt overstappen aangezien ik bij ziggo 2 a 3 keer per week storing heb en dan ligt mn telefoon, internet en televisie eruit en over de service achteraf heb ik dan nog niet eens gesproken. Is er een andere optie zonder al te veel kabels en rotzooi? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

ziggo heeft de kabel (fysieke kabels) van kabeltelevisie in handen.

kpn heeft over het algemeen telefoon kabels in handen, kpn kan je dus geen (analoge) tv via de kabel aanbieden, maar wel digitale televisie.. dit is de enigste optie als je echt van ziggo afmoet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als er geen andere provider in jouw omgeving is, zul je er toch mee moeten leren leven.
Misschien dat blijven klagen en klagen gaat helpen.
Of je pakket splitsen,is ook een optie. Telefoon kun ja toch altijd bij KPN krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
KPN of een andere aanbieder over de oude telefoonkabels is een optie, voor TV alleen heb je de satellietschotel of Digitenne als alternatief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op http://www.totaalwijzer.nl/ kan je op basis van jouw postcode zien wat er bij jouw in de buurt mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen andere optie of je moet een schotel nemen voor je tv. Ik weet niet in welk gebied je woont maar ik heb nooit problemen met ziggo ontvangst tv of internet. Misschien moet je eens naar je aansluitingen kijken of de verbindingen wel goed zitten aangesloten.
12 jaar geleden
Waarschijnlijk kan UPC je ook alles in 1 leveren kwestie van ff checken of dat zo is kan je hier bv doen
http://www.breedbandwinkel.nl/abonnementen/combi-pakketten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zit of in het Ziggo gebied of in het UPC gebied (of nog een ander gebied). De vrager zit in het Ziggo gebied dus UPC is geen optie.
televisie kun je via digitenne krijgen (als je snel tevreden bent), maar canaldigitaal biedt tegenwoordig ook alles-in-1
TV via de sateliet (uitstekende kwaliteit, zo'n 200 kanalen) en internet/bellen als ik me niet vergis via het kpn netwerk.