Wat is de beste (snelste) en voordeligste manier om internet boven te krijgen op PC, we hebben al zo'n draadloos ding beneden staan voor de laptop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je beneden een draadloze router hebt, dan is het het handigst om een draadloze netwerkaart te kopen en deze boven in je P.C. te monteren. Even configureren, en je kunt boven internetten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima!

Andere antwoorden (3)

Een kleine usb adapter, op braderieën te koop voor €1-€5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de beste optie is altijd bedraad maar vermoed dat je dan wel een kabel helemaal naar boven moet kunnen brengen
Als dat niet veel moeite is dat wel aan te raden.

Levert je gewoon de snelste verbinding op
Kan gewoon in de draadloze router en in de netwerkkaart van de pc internetten maar
Draadloze netwerk kaart kan ook, maar kan nogal teleurstellend zijn omdat je niet overal goeie verbinding zou kunnen hebben en dus veel verbinding fouten etc
internet via stopcontact is ook een optie beter dan draadloos alsnog
is wel wat duurder
capthavoc
12 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig ook speciale netwerkstekkers te koop die je in je stopcontact steekt... je steekt er bij je router een in en bij je computer ook, deze sluit je beiden met een netwerkkabeltje aan en dan heb je internet. Volgens mij is dit wel alleen op een direct contact te gebruiken en niet op een stekkerdoos.

Het is snel aangelegd en je hoeft geen kabels te trekken.