Klopt het dat bij elke usenet provider zoals eweka of xlned ze allemaal de zelfde spots laden??? Of heb je hele anderen spot per server?

Ik vroeg mij af of het verschil zou uitmaken???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

in principe wel de newsservers zijn veelal met elkaar verbonden en delen elkaars gegevens
Afhankelijk of je wel of geen payserver hebt is dat beschikbaar voor download
Providers als ziggo/telfort enz hebben veelal ook een eigen newsserver echter daar staat t maar een paar dagen op
Heb je bv abbo bij eweka of andere heb ik wel s dingen binnen gehaald die r al 2 jaar op staan
Allemaal afhankelijk of poster voldoende (herstel)par bestanden meepost ter herstel
In principe bieden vele je hetzelfde op papier mijn ervaring is neem eweka die heeft de grootste retentie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja die hebben allemaal dezelfde spots, alleen de retentie kan per provider/abo anders zijn. Dus hoe lang je na de upload nog steeds kan downloaden.

Toegevoegd na 5 minuten:
Met het zoeken van posts heb je namelijk ook niks met je provider te maken. Je kan ook zonder dat je een abo hebt kijken wat er allemaal op usenet staat.