als ik iemand volg op twitter en ik doe een @ naar iemand maar ik heb mijn tweets beschermt kan hij dan mijn @ lezen?

Stel ik tweet bijv, @voorbeeld hoe gaat het? En mijn tweets zijn beschermd en hij volgt mij niet. Kan hij dan mijn tweet naar hem lezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij is deze vraag al een keer eerder gesteld.;)

Het beste antwoord

Nope, hij kan jouw tweets niet lezen. Voordat diegene jouw tweets kan lezen moet hij jou volgen en jij moet hem eerst accepteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus hij kan me tweets niet lezen. Maar is er een andere manier om er te voor zorgen dat het wel kan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, je slotje eraf halen? Dat is het enigste.

Andere antwoorden (2)

Alleen als diegene jou ook volgt, anders niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan hij jouw tweet niet lezen, wat je wel kunt doen is naar de pagina van diegene gaan en bovenin, bij het vakje Tweet to@naam daar invullen wat je kwijt wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan hij hem dan wel lezen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan wel ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het getest door een 2e account (wat niet beschermt is) aan te maken en dit op mijn 1e account (dat bezchermt is) een @ tweet te plaatsten op de manier dat u zegt maar dit werkt dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hm, misschien werkt het dan alleen als jij je slotje er (tijdelijk) afhaalt, maar dat moet je maar willen. Want hoe lang wil je op een eventuele reactie wachten voor je het slotje er wer op zet? Of neem je de gok dat iemand vraagt je te mogen volgen zodat z/hij een antwoord kan geven?