hoe download je videoclips van youtube en zet je ze op je mobiel?

ik wil filmpjes van youtube op mn mobiel zetten maar hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

via youtube-mp3.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat lijkt moeilijker dan het is. Voor verschillende vrowsers zijn er z.g.n. plugin's die dit voor je kunnen doen. Zelf gebruik ik Firefox met de plugin video download helper. Google eens op flashdownloader en je hebt zo wat gevonden. De filmpjes op youtube zijn namelijk flash filmpjes. Als je deze hebt gedownload kan je ze met de plugin meestal ook converteren naar een formaat waar je mobiel iets mee kan. Dit is per merk en model verschillend.
Daarna is het een kwestie van met een usb kabel de bestanden overzetten naar je telefoon.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doormiddel van onderstaande site. Welke mobiel heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Srry URL werkt niet meer, google anders ff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blackberry curve maar je kan video's in verschillende bestanden downloaden welk bestand moet ik gebruiken?
Daar heb ik ook heel lang mee zitten klooien!

Je moet ten 1e weten dat niet elk mp4 of 3gp bestand hetzelfde is.
Er zitten altijd kleine verschillen in waardoor de ene mobiel hem wel kan pakken en de andere mobiel niet.

Verder moet je nog 2 dingen uitzoeken:
-De grootte van je scherm van je mobiel (in mijn geval 240x320)
-Welke bestanden je mobiel aan kan. (MP4/3gp)
Deze gegevens kan je vinden in google door naar de specificaties van jouw mobiel te zoeken.

Daarna kan je gaan downloaden.
Ga naar www.downloads.com en zoek naar any video converter. Download het, en installeer het.
Vul nu het webadres van je filmpje op youtube in in het programma.
Nu is het belangrijk in te stellen of je een 3gp of mp4 bestand wil hebben.
Selecteer daarna rechts onderin welke grootte je hem wilt hebben. (in mijn geval 240x320)

Klik op download, en hij converteert hem netjes naar een bestand die geschikt is voor jouw mobiel.
Nu hoef je hem alleen nog maar over te zetten naar je mobiel, en klaar ben je!

Succes!

Toegevoegd na 41 seconden:
Het beste kan je voor een mp4 bestand kiezen, deze is van betere kwaliteit dan een 3gp bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje wel ik alleen ik krijg youtube downloader niet gedownload dus ik heb nu youtube video converter ik ga het nu proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:O kreeg toch gedownload:P