hoe kan ik deze foutmelding fixxen?

ik heb laatst f.e.a.r gedownload, maar hij zegt dit: 0xc00000ba weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
12 jaar geleden
wanneer krijg je die melding tijdens het installeren of tijdens het opstarten dus dat zou inhouden dat het spel al geinstalleerd is ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het spel al is geinstalleerd is.... als ik hem aan klik en als ik heb aan klik staat er precies: ''kan de toepassing niet correct starten (0x00000ba). klik op OK om de toepassing te sluiten. ''

Antwoorden (2)

ik vrees dat je een virus binnen hebt als ik google mag geloven
capthavoc
12 jaar geleden
Het betekent onder anderen dat het programma dat deze foutmelding geeft niet op de normale manier heeft kunnen starten.
Je krijgt dit meestal na een crash van het een of ander, de keer daarop dat je probeert op te starten.

- Wat je kunt doen is je machine even netjes afsluiten en opnieuw opstarten.

- Helpt dat niet dan je standaard reparatie-programma's opstarten of

- desnoods een systeemhestel opdracht.
Mits je herstelpunten gemaakt hebt.

Toegevoegd na 58 seconden:
- Ook je registry opschonen.