Ik kan niet meer op de websites google en youtube komen. Hoe kan dat?

Sinds ik terug ben van vakantie kan ik niet meer op google en youtube komen. Er komt te staan: 404 not found.
en daaronder staat dan: nginx.
voor dat ik op vakantie ging stond er op google al een melding dat ik misschien een virus had waardoor google misschien slechter kon werken.
Ik heb al een scan gedaan en de virussen verwijderd die er waren en ik heb al een systeemherstel gedaan maar niks werkt.
Hoe krijg ik de website weer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (2)

Miss cc cleaner downloaden en daarmee pc schoonmaken. Eventueel bij extra en internetopties opnieuw Google invoeren als startpagina! Altijd t proberen waard! succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd maar het lukt helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat werkt helaas ook niet
Nginx is een web- en proxyserver. Blijkbaar staat dat geïnstalleerd op jouw computer, of op een van de computers via welke je internetverbinding loopt (indien die er zijn).

Controleer de proxyinstellingen van je browser en zorg dat deze rechtstreeks verbinding maakt met het internet ipv via een proxyserver.

In Firefox: Ga naar Opties -> Geavanceerd (tabblad) -> Netwerk (subtabblad) -> knop Instellingen (bij het kopje Verbinding). Schakel daar "Geen proxy" in.

In IE: Ga naar Internetopties -> Verbindingen (tabblad). Klik onderaan op LAN-instellingen. Schakel "Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken" uit (onderaan). Schakel eventueel ook "Instellingen automatisch detecteren" uit (bovenaan), als dat is ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd maar het werkt helaas niet. Heeft u nog andere ideeën?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer een andere browser (IE, Firefox, Google Chrome, Opera...) Werkt 't dan nog niet, dan zou ik toch echt mijn systeem opnieuw installeren (is meestal sneller dan het probleem tot op de bodem uitzoeken). Als 't dan nog niet werkt, dan ligt 't probleem niet aan jouw computer. Hoe ben je met internet verbonden? Via een andere pc of rechtstreeks? Via een andere pc, dan zit het probleem ws. in de proxy of dns server op die pc. Rechtstreeks, dan moet je je provider aanspreken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in google chrome werken beide sites ook niet. mijn internet gaat via een livebox van wanadoo wat nu online is
maar hoe moet ik mijn systeem opnieuw installeren dan? en gaat dan niet alles verloren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Backuppen is altijd een goede zaak, om verlies te voorkomen. Of alles verloren gaat bij een herinstallatie, hangt ervanaf hoe je harde schijf is ingedeeld. Heb je 1 grote partitie, waar dus alles op staat, dan raak je dat allemaal kwijt. Is 'ie opgedeeld in 1 partitie voor het besturingssysteem (Windows) en 1 partitie voor data (en je gebruikt die daar ook voor...) dan raak je je gegevens niet kwijt. Programma's zul je in beide gevallen opnieuw moeten installeren. Opnieuw installeren van je pc verschilt per merk/type, dus echt uitleg kan ik je op dit moment niet geven. Soms kun je het herstellen dmv een toetscombinatie bij het opstarten, soms moet je gewoon een Windows-cd erin doen. Misschien als je het merk en het type noemt, dat ik het wel snel kan vinden.