Hoe vind ik één persoon tussen 500 000 andere personen met dezelfde naam op facebook?

Toegevoegd na 2 uur:
Zou iemand ook kunnen uitleggen hoe je uitgebreider kan zoeken via facebook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.2K

Antwoorden (3)

Door meer gegevens in voeren zoals plaatsnaam waar de persoon woont of leefttijd en voornaam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen met veelvoorkomende namen zijn moeilijk te vinden op een social network site. Wat je kunt doen is zoeken met meerdere trefwoorden, bijvoorbeeld ook de woonplaats, school of werk (ook op google)
Maar het eenvoudigste is nog om te zoeken naar een vriend, collega of familielid van deze persoon.
Die heeft dan vaak die persoon als vriend in zijn vriendenlijst staan en dan vind je ze vaak wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was je net die paar seconden sneller :p
Door uitgebreider te zoeken. Misschien weet je de achternaam ook? Leeftijd, woonplaats, geslacht. Dit maakt de zoekopdracht al wat gedetailleerder en komen er wat minder resultaten (qua hoeveelheid he :p niet slechtere resultaten). Of misschien dat je iemand kent die ook eventueel vrienden op facebook is met diegene en ga je zijn/haar vriendenlijst afspeuren? Succes iig.

Toegevoegd na 2 uur:
Door op 'geavanceerd zoeken' te klikken. Of deze link ook bij de app van facebook zit weet ik niet, maar bij de site kan het iig wel.